تامین اقلام اساسی مردم در قالب طرح ضیافت رمضان، با مشارکت گسترده اصناف انجام می شود

بنابر گزارش روابط عمومي سازمان بازرگاني استان يزد، مهراب اسکندری در جلسه تنظیم بازار استان گفت: ماه رمضان امسال بدليل اجرايي شدن طرح ملي هدفمند كردن يارانه‌ها در كشور و همکاری بسیار بالای اصناف، اتحادیه های صنفی ، شرکت های پخش و فروشگاههای زنجیره ای با دولت در راستای اجرای دقیق این طرح که با رضایت عمومی همراه بوده است از اهمیت ویژه ای در خصوص تأمین رفاه عمومی بر خوردار است

رئیس سازمان بازر گانی استان با اشاره به برگزاري نمايشگاه ضيافت در روزهاي منتهي به ماه مبارك رمضان با مشارکت گسترده اصناف ادامه داد. اين نمايشگاه با 80 غرفه از تاريخ 5/5/90 لغايت 15/5/90 در محل بلوار دانشجو (کمیسیون بانوان سابق) آغاز بكار خواهد كرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان نیز با اشاره به توزیع اقلام پرمصرف در این ایام، گفت: تمامي اقلام مصرفي از جمله مواد پروتئيني ، مواد لبني ، رطب و ساير اقلام پرمصرف ماه رمضان در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد و بنا به هماهنگي صورت گرفته قيمت محصولات عرضه شده5تا 15% زير قيمت بازار خواهد بود.

رحیمی ادامه داد: همچنین تمهیدات لازم جهت عرضه گوشت و مرغ منجمد با قیمت مناسب در ایام برگزاری طرح توسط برخی واحدهای صنفی انجام شده است.

وی بر كيفيت نان در ايام ماه مبارك رمضان تأكيد كرد و از مدير كل غله خواستار هماهنگي بيشتر جهت كشيك نانوايي‌ها در این ايام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا